ایده های حسابداری دیجیتال مارکتینگ
ارتقا حسابداری دیجیتال مارکتینگ
در حالی که تبلیغات سنتی هنوز اهمیت دارد، بازاریابی آنلاین رشد می کند و امکانات بی پایانی دارد. شرکت های حسابداری باید تخصص و خدمات خاص خود را برای به دست آوردن مشتریان جدید، حفظ آن ها و در نتیجه داشتن یک شرکت حسابداری موفق به نمایش بگذارند.
فهرست مقاله
Toggleبنابراین، چه قبلا وارد بازاریابی دیجیتال شده باشید، یا فقط از تبلیغات چاپی سنتی استفاده کرده باشید، این گزینه ها به شما کمک می کند شرکت حسابداری خود را به صورت آنلاین بازاریابی کنید.

حسابداری دیجیتال مارکتینگ چیست؟
به زبان ساده، بازاریابی دیجیتال بازاریابی است که به صورت آنلاین انجام می شود. برای شرکت های حسابداری، این به معنای بازاریابی خدمات حسابداری و ایجاد اعتماد با نشان دادن دانش خود از طریق کانال های آنلاین مانند وب سایت، رسانه های اجتماعی و ایمیل شما است.
بازاریابی از محدود بودن جغرافیایی و عمدتا از طریق چاپ یا رادیو به فرصت های بی پایان آنلاین برای دسترسی به مردم در سراسر جهان تبدیل شده است. برنامه حسابداری دیجیتال مارکتینگ شما باید شامل یک استراتژی بازاریابی آنلاین باشد. زیرا امروزه 5 میلیارد نفر از اینترنت استفاده می کنند. تقریبا همه از جمله مشتریان ایده آل شما آنلاین هستند.
چرا بازاریابی دیجیتال مارکتینگ مهم است؟
اگر تقریبا همه آنلاین هستند، این احتمال وجود دارد که هنگام جستجوی یک حسابدار جدید به آن جا مراجعه کنند. اگر حضور دیجیتالی نداشته باشید، مشتریان احتمالی شما فردی را پیدا خواهند کرد که حضور داشته باشد.
حسابداری دیجیتال مارکتینگ به شما این امکان را می دهد که به مشتریان بالقوه خارج از منطقه جغرافیایی خود دسترسی پیدا کنید. همچنین به شما این امکان را می دهد که شبکه خود را رشد دهید.
حضور آنلاین به شما امکان می دهد تخصص خود را به نمایش بگذارید و به مشتریان و رهبران خود آموزش دهید. این باعث ایجاد اعتماد می شود. زیرا آن ها می توانند ببینند که شما چقدر در این صنعت دانش دارید و به مشتری خود آموزش می دهند. بنابراین آن ها در نهایت با بینش مشتریان بهتری خواهند شد.
بازاریابی دیجیتال، برخلاف بازاریابی چاپی سنتی، ارتباط دو طرفه را با افرادی که هدف شماست تشویق میکند. زیرا آن ها میتوانند با شرکت حسابداری شما تعامل و ارتباط برقرار کنند.
همچنین به شما این امکان را می دهد که کمپین های هدفمند ایجاد کنید تا بازاریابی خود را بر اساس جمعیت شناسی خاص یا جایی که مخاطب در فرآیند فروش شما قرار دارد، سفارشی کنید.
همچنین می توانید با ردیابی بازدیدها، تعامل و موارد دیگر، تلاش های خود را آسان تر اندازه گیری کنید.
ایده هایی برای حسابداری دیجیتال مارکتینگ
وب سایت حرفه ای
یک وب سایت کلیدی برای ایجاد حضور آنلاین است. این می تواند مرکز خدمات حرفه ای شما باشد، اطلاعات مهمی را در مورد شرکت شما به اشتراک بگذارد و به مشتریان احتمالی شما در هر نقطه از جهان از طریق یک وبلاگ آموزش دهد.
شما باید وب سایت خود را با اطلاعات به روز، مانند ساعات کاری دقیق، و محتوای با کیفیت بالا، مانند اطلاعات و نکات مربوط به صنعت نگهداری کنید.
نه تنها سرنخ های آنلاین به وب سایت شما سرازیر می شوند، بلکه سرنخ های آفلاین نیز به سمت وب سایت شما سرازیر می شوند. بیشتر مشتریان بالقوه، ابتدا کسب و کار شما را به صورت آنلاین بررسی می کنند تا قضاوت فوری انجام دهند. شما واقعاً میخواهید یک وبسایت خوب طراحی شده و واضح داشته باشید تا آن ها بتوانند اولین تاثیر را بگذارند. زیرا طراحی نشانگر بزرگی از اعتماد است.
داشتن این اطلاعات در حسابداری دیجیتال مارکتینگ باعث ایجاد اعتماد در مشتریان بالقوه شما می شود که نشان می دهد شما اطلاعات خود را می دانید. بنابراین با رسیدگی به نیازهای حسابداری آن ها احساس راحتی می کنید.
یک وب سایت همچنین میتواند توصیفات مشتری از مشتریان فعلی و قبلی و هر گونه جوایز و گواهیهای مربوطه را به نمایش بگذارد.
نمایه کسب و کار گوگل و نظرات
برای حسابداری دیجیتال مارکتینگ یک نمایه کسب و کار گوگل ایجاد کنید که به مشتریان امکان میدهد کسبوکار شما را رتبهبندی کنند و نظرات خود را بنویسند. این کار رایگان و آسان است و به شما امکان می دهد اطلاعات نشان داده شده در مورد کسب و کار خود را شخصی سازی کنید. اطلاعات لازم مانند ساعات کار و اطلاعات تماس خود را اضافه کنید.
اگر نمایه کسب و کار گوگل کاملی داشته باشید، مشتریان ۲.۷ برابر بیشتر احتمال دارد که کسب و کار شما را معتبر بدانند. آن ها همچنین 70٪ بیشتر احتمال دارد که بازدید کرده و 50٪ بیشتر احتمال دارد که از مشاغلی با نمایه تجاری کامل خرید کنند. مشتریان فعلی را تشویق کنید تا نظرات خود را بنویسند و مطمئن شوید که به همه نظرات، خوب یا بد، پاسخ میدهند.
بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
سئو موجب بهینه سازی وب سایت و محتوای شما برای کلمات کلیدی که مشتریان احتمالی شما ممکن است در گوگل جستجو کنند، می شود. این یک استراتژی بازاریابی بلند مدت عالی در حسابداری دیجیتال مارکتینگ است. اما معمولا ترافیک فوری ایجاد نمی کند.
به عنوان مثال، مشتری شما ممکن است «کسر مالیاتی که صاحبان مشاغل کوچک باید بدانند» را جستجو کند. آن ها به نتایج جستجو در صفحه اول یا شاید دوم گوگل نگاه می کنند تا پاسخ خود را بیابند. هدف این است که محتوای خود را در صفحه اول گوگل رتبه بندی کنید که به متغیرهای زیادی از جمله کیفیت محتوای شما در مقایسه با سایرین برای آن کلمه کلیدی هدف بستگی دارد.
شما میتوانید تحقیقات سادهای برای کلمات کلیدی در حسابداری دیجیتال مارکتینگ انجام دهید تا مشخص کنید کدام کلمات کلیدی در صنعت شما حجم جستجوی بالایی دارند اما رقابت کمی دارند تا رتبه بندی آسان تر شود. در حالی که سئو مهم است، ایجاد محتوایی که مشتریان بالقوه شما بخواهند بخوانند نیز مهم است.
تبلیغات پولی در حسابداری دیجیتال مارکتینگ
در حالی که سئو ممکن است ترافیک فوری ایجاد نکند، تبلیغات پولی باعث ایجاد ترافیک می شود. شما باید مطمئن شوید که مخاطبان مناسبی را برای کسب و کار خود هدف قرار داده اید و باید بتوانید با یک فرایند فروش خوب، این سرنخ ها را تبدیل کنید.
تبلیغات گوگل به محتوای شما اجازه می دهد تا در بالای گوگل نمایش داده شود و با کلمه Ad در جلو مشخص شود. در حالی که تبلیغات رسانه های اجتماعی که در آن ها برای نشان دادن پست های ارگانیک خود به جمعیت هدف شما هزینه می کنید نیز می توانند به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی شما استفاده شوند.
وبلاگ نویسی
پس از راه اندازی وب سایت خود، می توانید یک عنصر جدید یعنی وبلاگ به برنامه بازاریابی خود اضافه کنید . با استفاده از استراتژی های سئو، می توانید وبلاگ هایی را با تمرکز بر کلمات کلیدی که مشتریان بالقوه شما در گوگل جستجو می کنند بنویسید. به عنوان مثال، مشتریان بالقوه شما ممکن است در جستجوی اطلاعاتی در مورد مهلت های مالیاتی برای افراد خود اشتغال باشند. به خاطر داشته باشید که اگر رقابت زیادی برای کلمه کلیدی وجود داشته باشد، احتمالا در صفحه اول ظاهر نخواهید شد.
بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای ایجاد حضور آنلاین شما در حسابداری دیجیتال مارکتینگ هستند و مانند همه چیز به صبر و ثبات نیاز دارد. اینکه از کدام پلتفرم رسانه اجتماعی استفاده کنید عمدتا به بازار هدف شما بستگی دارد. به عنوان مثال، لینکدین مکانی عالی برای ارتباط با افراد حرفه ای است و می توانید به طور مداوم محتوا را به اشتراک بگذارید و با آن ارتباط برقرار کنید.
این روابط ممکن است منجر به مشتریان بالقوه، ارجاع مشتری یا ارتباطات در صنعت شود.
بازاریابی ویدیویی
آموزش از طریق ویدئو راه عالی دیگری برای نشان دادنِ تخصص شماست. پلتفرمهای ویدیویی، مانند YouTube ، به شما امکان میدهند ویدیوها را برای آموزش یا سرگرم کردن مشتریان فعلی یا مشتریان جدید بالقوه آپلود کنید. استفاده از یوتیوب رایگان است و آپلود آن آسان است .
این می تواند به سادگی توضیح چند کسر مالیاتی باشد که صاحبان مشاغل کوچک نمی خواهند هنگام نشستن پشت میز شما از دست بدهند. این ویدیوها را می توان به محتوای دیگری مانند وبلاگ ها، ایمیل ها و پست های رسانه های اجتماعی تبدیل کرد.
به نشریات آنلاین بپیوندید
راه دیگری برای حسابداری دیجیتال مارکتینگ ارسال و نوشتن مقالاتی در نشریات آنلاین است تا توسط مشتریان بالقوه خوانده شود.
با ارائه دیدگاه خود در مورد تغییرات در صنعت حسابداری یا نشان دادن راه حلی برای یک مشکل مشتری که اخیرا در دفتر شما برگزار شده است، خود را به عنوان یک رهبر فکری تثبیت کنید. و بهتر از آن، اگر نشریه به وب سایت شرکت حسابداری شما پیوند دادهشود، برای سئو عالی است (که به معنای امتیازهای اضافی از طرف گوگل است!)

سخن آخر
در این مقاله به حسابداری دیجیتال مارکتینگ پرداختیم. همچنین ایده هایی برای بهینه سازی آن پیشنهاد دادیم. شما عزیزان با کاربرد این ایده ها می توانید کسب و کار خود را ارتقا ببخشید.
دیدگاهتان را بنویسید